Aku bukan USTAZ..

Aku bukan DA'IE..

Cuma ingin berkongsi ilmu yang bermanfaat di dunia dan kekal di akhirat..

Semoga Allah MeRedhaI..

Followers

Mutiara Kata

3.31.2012

Apa Dreamku with QNET??

Assalamualaikum..
2tahun yang lepas,bila ditanya anpa dream kamu mey??Aku pasti akan menjawab aku nak jadi cikgu..Tapi bila ditanya sekarang aku xkan sesekali menjawab camtu lgi sebab aku tahu apa dreamku..Aku nak ke mekah,aku nak hantar mak ayah ke mekah,aku nak first car aku toyota prius atau mitsubisbi lancer,aku nak bina masjid dgn dana sendiri,sebabnya dunia ini segala2nya memerlukan duit,malah disebutkan oleh imam pe ntah iaitu jihad paling utama ialah jihad bil mal..sebabnya harta ialah perkara utam sebelum kita boleh berjimat dengan benda lain,contoh nak pergi berperang kita memerlukan ekonomi dan duit untuk membeli senjata..


QNET banyak mengajar aku bukan hanya wang semata-mata,tapi perubahan aku sekarang banyak kesannya dari Qnet sebenarnya..Jujur aku katakan yang aku menjadi lebih berani berbanding dulu,aku dapat ramai kawan di mana2,aku mula menjalin erti sahabat berbanding hanya kawan dahulunya..Aku selalu berdream untuk success dalam Qnet seterusnya mencapai pasif income dalam bisness ni..Dream aku dalam Qnet sangat tinggi,sebab tu lah aku consisten buat bizz ini sebab target aku bila dah berjaya aku nak menceburi dalam perniagaan konvensional yang mana risikonya adalah sangat tinggi,sebab tu aku perlu stabilkan bisness yang mudah dulu..


Baru2 ini aku sangatlah teruja sebab ada group FPBU usim membuat lawatan LI(latihan industri) pada group company aku,aku sangat mengalu-alukan mereka pada hari rabu malam..dan pada mana2 kumpulan yang nak buat LI pada company QI(QNET) bolehlah appoinment dengan aku terlebih dahulu tetapi haruslah dalam group 5-6 orang..untuk group besar bolehlah ke PJ8 ke company QI tower sebelah HILTON hotel..


QI TOWER DI PJ8
Baru2 ini juga aku teruja tengok income minggu lepas salah seorang partner QI yang mana beliau salah seorang bekas leftenan yang mana incomenya untuk seminggu mencecah 2700USD x3.3 =RM8910 untuk seminggu!!!aku pulak biasa2 jer..Doakan aku berjaya ye semua..aku akan manfaatkan umur 2o aku bermula dari sekarang!!


Income leftenen azri seminggu,blog yg sy attach di atas adalah blog beliau

contoh income aku mengikut week dan days
Untuk perhatian,untuk mengetahui dengan lebih lanjut atau nak buat LI untuk sebjek bissness bagi pelajar tahun 1 usim bolehlah menghubungi saya di talian : 014-5078623 (rahman)


cehh promote la pulak,essignment bertimbun xbuat lg sempat ker berappoinment cik rahman..(juz cakap dgn imaginasi)..


Attach QI- QNET picture..::









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...