Aku bukan USTAZ..

Aku bukan DA'IE..

Cuma ingin berkongsi ilmu yang bermanfaat di dunia dan kekal di akhirat..

Semoga Allah MeRedhaI..

Followers

Mutiara Kata

3.21.2012

F1 sepang 2012





23, 24, 25 March 2012 adalah satu tarikh yang dinanti iaitu race F1 musim 2012 SIC (sepang international sircuit)..Actually untuk tahun ni aku xdapat pergi cam thn lepas..so sad..Tiket grand stand tahun ni RM550,dapat free baju n cap ori tuu..ruginyerr..Nak jugak pergi sbb dpt diskaun QI bg untuk tiket ni,tapi tahun lepas dapat masuk free je QI bagi tiket..Disebabkan atas sebab2 tertentu,terpaksa xbleh pergi..Tapi xpe,akan ku sokom Qnet Virgin Racing jauh2..semoga jangan jadi cam musim lepas ek,terbabas depan mata aku..Go3 Qnet!!25HB cam nak sambut BDay aku jer..hehe..
Saksikan video ni,persediaan Qnet Virgin Racing (my company) untuk race F1 kali ni..




2 comments:

  1. apsal x pegi..rugi doh..dgor cite taun ni SNSD dtg F1 kt Sepang tuh..rugi nyer..:P

    ReplyDelete
  2. ape ke jadahnya sdsd,maksiat jer

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...