Aku bukan USTAZ..

Aku bukan DA'IE..

Cuma ingin berkongsi ilmu yang bermanfaat di dunia dan kekal di akhirat..

Semoga Allah MeRedhaI..

Followers

Mutiara Kata

3.30.2012

FOR QNET VIRGIN RACING FANS!!

Assalamualaikum..
Seperti diketahui ramai,F1 untuk musim 12/13 untuk litar Sepang sudah berakhir,jadi kepada fans Marussia Virgin Racing Qnet yang ketinggalan untuk memiliki baju baru2 ini atau pun yang nak pre-order baju Official untuk team Virgin racing ni boleh la menempah balik,tapi harga xsama masa promotion masa pergi F1..Originial by Kappa..Mestila mahal sikit sebab barang original kan..


Terdapat 3 pilihan untuk pembeli..






Men-Women-Kids


1.Untuk baju lelaki ataupun for Men,banyak pilihan yang dapat anda pilih..


Yang Jeket dgn Sweater tu smart giler,aku mesti beli untuk support team company aku!!



2.For women pulak..





3.bagi kids,ada jugak..hehe







Smart giler baju2 Marussia..Da lama aku nak,dahla xdapat ikut F1 kali ni,so xdpt lah baju tuu..papepon,nak sweater tu jugak..For Support QNET MARUSSIA VIRGIN RACING!!


Untuk pembelian,anda bolehlah pergi throw link ini..atau pun link yang saya dah letak kat atas..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...