Aku bukan USTAZ..

Aku bukan DA'IE..

Cuma ingin berkongsi ilmu yang bermanfaat di dunia dan kekal di akhirat..

Semoga Allah MeRedhaI..

Followers

Mutiara Kata

3.08.2012

The new iPad

Hehe,kali ni aku nak share pasal pelancaran The new ipad2..dan harap2 masuk market malaysia cepat2..
so apa lebihnya new ipad2 ni?Jom kita terjah..



So banyak defferent yg dpt dilihat drpd camera belakang yg asalnya 0.7MP diupgradekan kpd 5.0MP,satu usaha yg sangat success pada Apple.Inc..bluetooth 4.0?wah yg plg latest aku dgr cuma 3.0 je..Dan yg kurangnya cuma pada thinkness je yg mana Ipad2 baru ni tebal sedikit je dari 0.34-inci kpd 0.37-inci..Harga??Belum diumumkan di malaysia,tggu di launch market malaysia dulu..
So apa effect kpd Ipad yg asal (Ipad2)??Haa,ni part yg plg aku suka bila Apple mengeluarkan @ mengupgradekan satu2 produk mereka,sangat berbeza dari harga lama,jom tgk..:

WATCH OUT!!dulunya aku tengok yang 16GB wi-fi RM1599,tp sekarang RM1199 da dpt,,so apa2 pun semua org dapat memiliki teknologi yg canggih sekarang..yg beralasan tu cuma org yg xtahu berusaha..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...