Aku bukan USTAZ..

Aku bukan DA'IE..

Cuma ingin berkongsi ilmu yang bermanfaat di dunia dan kekal di akhirat..

Semoga Allah MeRedhaI..

Followers

Mutiara Kata

3.14.2012

My best company is QI group or QNET

Alhamdulillah hari ni 14Mac income masuk lagi..
Syukur pada Allah..So ramai yang tanya aku,aku ni buat apa sampai masuk income tanpa bekerja..Bila waktu kuliah aku xpernah miss,bila ada kelas tutorial aku pn xpernah miss,bila discussion group aku pergi je,dan apa2 program usim insyallah aku penuhi,jadi bila masa pulak aku bekerja??Itu yg biasanya kawan2 aku tanya dan kali ni aku cuma nak cerita pasal company jer sbb ramai yg bertanya..Aku bukan nak riak taw,mungkin peluang datang sekali dan kemungkinan yg kedua xkn datang dah..

ni income hari ni:


ni income yg lepas:


Walaupun rezeki Allah xbagi macam dulu,tapi aku bersyukur tetap dapat rezki dari Allah,mungkin usaha dan ikhtiar aku semakin berkurang dari dulu,and Im realize it..Tp papepon syukur Alhamdulillah..Aku akan berusaha mencapai pasif income dalam bizz ni..


So berbalik pada yang aku nak cerita tentang company yg aku bersama ialah satu company yg cukup2 tough di persada antarabangsa,telah menembusi 240buah negara,,so sape yg xbangga kan bersama company macam ni kan..di bawah QI pula ada company yg mengawal bizz aku ni iaitu Qnet dan bersama yg lain lagi contohnya Qicomm iaitu yang berpusat di london ,rhythm foundation bekerjasama dgn PBB yang banyak menolong manusia di dalam kesusahan di dunia ini dan lain2 lagi....


QI tower yang terletak di PJ,dah sampai dah kat cini alahamdulillah..

QI tower di China..Insyallah akan sampai ^_^

Alhamdulillah setakat ini QNET sudah banyak spnsor sukan taraf antarabangsa,and antaranya ada marussia f1 Qnet sendiri iaitu kereta lumba F1 sendiri (dan Qnet bagi aku tiket free tengok F1 tiap2 tahun taw) dan yang paling aku bangga ialah baru2 ni England vs Holland,QNET telah menjadi sponsor utama,boleh tengok sini England vs Holland by QNET...Tu baru cerita sikit sebab malas nak taip @ tulis..

Haa tu la gambaran macamana tough company aku..So aku syukur sangat2..So nak tau lebih lanjut boleh hubungi aku..Aku xmakan orang pn,juz aku bagi penerangan free jer.. (sebenarnya ni pat of my esimen sbb lecturer nak tengok,bukan nak promot2 sgt)


So jangan malu2 nak mcj or call aku,aku juz 20 (xmasuk lg lar),n hepi go lucky..juz setakat santai2 minum air ok la..hee..ok salam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...