Aku bukan USTAZ..

Aku bukan DA'IE..

Cuma ingin berkongsi ilmu yang bermanfaat di dunia dan kekal di akhirat..

Semoga Allah MeRedhaI..

Followers

Mutiara Kata

3.30.2012

Pabila Dunia semakin hampir dengan kiamat..

Assalamualaikum..
Tujuan entry ini aku tulis bukan untuk mengaibkan sesiapa,tapi sebagai pengajaran dan iktibar bahwa sedar xsedar kita dunia memang hendak kiamat,pabila perangai manusia menjadi terbalik!!so siapkanlah diri masing2 untuk mati dalam iman insyallah..


Ceritanya,korang jadi xfollower syabab musafir kasih di dalam Facebook?Alaa kebanyakannya memang followe dy kan disebabkan lukisan dakwah yang beliau hasilkan cukup menarik dan menambat hati kita untuk membaca dan seterusnya mengaplikasikan dalam kehidupan,bagi saya ilmu2 dawah dari lukisan beliau amat kemas dan bermakna dan patut disebarkan seluruh malaysia dan dunia,..Selepas Hilal asyraf dan Ustaz.Azhar.Idrus yang meletup dalm Facebook yang berteraskan dawah,syabab musafir kasih boleh mengeluarkan fatwa melalui bentuk lukisan penyebaran dawah,iaitu method dawah berbeza dan menarik..


Kelmarin 30Mac,syabab musaffir kasih post berkenaan tentang seorang wanita islam (nampak macam bukan islam),tetapi mendapat seubcriber yang paling ramai aku pernah lihat tapi beliau bukan artis,tapi mungkin disebabkan kecantikan beliau ramai lelaki tergilakan beliau      kotttt...korang tengok la sendiri..



Ok sekarang korang dah dapt point kan?Aku sendiri pun tercari2 minah yang dikatakan mendapat likes 17k! satu gambar siapakan dia, bukan nak aibkan,tapi aku ni style ustaz azhar sikit,,hehe..So aku add la seorang laki tuu namanya muhammad safwan hanif sebab percaya beliau adalah sorang mukmin yang amat berani!walaupun aku pikir aku pun boleh komen pedas lg,tp aku tiada keberaniaan untuk buat g2..So last2 aku jumpa jugak budak minah yang dikatan hot ni,tp hotnya hanyalah dari segi likes dan komen dan org yg like akan mendapat dosa kerana likes maksiat (rujuk ustaz azhar)..Hot didunia pon!!Korang jugak patut tengok beberapa gambar minah ni yang mana setiap gambar likes nak mencecah 10k dan komennye beribu-ribu..so korang tengok la pic minah ni yang real pulak,kalau korang nak likes x?kalau ada hate aku tekan la jugak,nak jadi subcribers,sorii laa..ni pic yang mendapat 17k likes tuu..




Benda macam ni pun 5k likes,aku pun xtaw nk cakap pe,sampai rami lelaki tergilakan dy..










Dan seperti biasa,aku akan cakap,pikir2kanlah dan selamat beramal dan bufday beliau sama ngn aku tu bukan aku yang tetapkan ok!!hehe..wallualam..
~mey~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...