Aku bukan USTAZ..

Aku bukan DA'IE..

Cuma ingin berkongsi ilmu yang bermanfaat di dunia dan kekal di akhirat..

Semoga Allah MeRedhaI..

Followers

Mutiara Kata

6.08.2012

Kenalkah anda Hilal Asyraf?



[TIDAK KENAL? MAKA KITA BERTA'ARUF! (^^)V]

Nama penuh: Muhammad Hilal Asyraf bin Abd Razak.
Tarikh lahir: 16hb Januari 1989.
Asal: Johor. Keluarga masih menetap di sana.

Pengajian: 
Sekolah Rendah - Sekolah Rendah Islam Hidayah(SRIH), Johor.
Sekolah Menengah - Ma'had At-Tarbiyah Al-Islamiyyah(MATRI), Perlis.
Universiti - Graduan University of Yarmouk, Jordan. Bidang Usuluddin. 

Status: Bujang. Sudah Bertunang. InsyaAllah kahwin tahun ini pada 070712.

Karier: Penulis sambil belajar. Sudah menghasilkan 4 buah buku motivasi, 8 buah Novel, 2 buah Kumpulan Cerpen, dan sebuah Kumpulan Puisi. Semua hasil karya saya boleh dilihat di - http://www.facebook.com/media/set/?set=a.148097505256828.31728.116637538402825&type=3

Saya juga merupakan pengasas kepada http://langitilahi.com/, dan pengerusi kepada Syarikat LangitIman Resources.

Ada Page untuk perkara yang lebih formal: http://www.facebook.com/pages/Hilal-AsyrafOfficial/245964752094643

Akaun ni banyak hal peribadi dan catatan harian sahaja. So, ada masa bengang juga baca. So, feel free to unsuscribe kalau rasa tidak senang. (ramai terlepas baca yang ini. Sebab itu bising fasal akaun saya) ^^

Lagipun, akaun ini akan ditutup pada 1hb Ramadhan tahun ini, insyaAllah.


Seorang yang:
Sensitif,
jiwang,
tajam,
tak peduli.
(empat benda ni boleh interpret sendiri. Saya malas terang).

Suka bacaan Al-Quran Sheikh Solah Al-Budair, suka musik(sekarang minat Kareem Dennis a.k.a Lowkey dan minat music Explosions In The Sky), suka lauk ayam masak sambal digandingkan dengan lauk lemak, suka berfikir, suka lepak, suka reasonable, suka memerhati dan suka buat kerja sendiri.

----------------------------------------
Luang-luangkan masa cari buku-buku dan novel-novel saya. Mudah dicari di MPH, Kedai Buku Popular. Dan kalau susah sangat, boleh terus beli di kedai online LangitIlahi, LangitIlahi Store(ada di website). Sebab saya banyak cakap relate dengan apa yang saya tulis dalam buku-buku saya tersebut.

Dan kepada yang memang telah kenal saya,
telah lama menyokong dan mendoakan saya,
kita adalah saudara.
Thanks okkeh?
Terima kasih sebab sudi subscribe akaun ini.
^^

Sekian.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...