Aku bukan USTAZ..

Aku bukan DA'IE..

Cuma ingin berkongsi ilmu yang bermanfaat di dunia dan kekal di akhirat..

Semoga Allah MeRedhaI..

Followers

Mutiara Kata

2.20.2012

Semester 2 dlm QM..

Alhamdulillah masih hidup sampai sekarang,syukur nikmat yang telah ALLAH berikan padaku..walaupon xde follower blog aku,aku pon memg xkisah pn xde follower(abaikan widget kt tepi..hehe) sebab aku tulis blog ni sebagai kenangn je,yela sebab laki kan,nak cakapkan tulis diari memang xkan tulis,jadi aku pikir baik aku tulis sikit mengenai diriku walaupun xfull tentang aku,aku punyer mood je nk update,apa yg aku suka aku post..Tu jer..
Semester 1 telah aku lalui,kini tiba untuk semester 2 di usim,walaupun ni baru week1 tp banyak yg aku dapat dr apa yg aku lalui beberapa hari ni..tp yg pasti aku selesa dgn bilik baru aku..roomate baru...asyraf,dauh..i love u...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...