Aku bukan USTAZ..

Aku bukan DA'IE..

Cuma ingin berkongsi ilmu yang bermanfaat di dunia dan kekal di akhirat..

Semoga Allah MeRedhaI..

Followers

Mutiara Kata

2.17.2013

Not Everything same as old

Assalamulaikum..
Tik..Tik..Tik..Hari ni hari Isnin laa,bangon awal!p kelas!!Haha,xlah..Sebab kuliah start jam 4 ptg nanti,so masa pagi ni manfaatkan sebaiknya..Today is the first day of new semester..So banyak la cite aku bila sebulan meninggalkan rumah sewa yang diberi jolokan "Wie Garage ni"..Sebulan je pun tinggal rumah,mula2 sampai je dah xda elektrik,sbb kena potong..Mangkuk betol budak2 ni xbayar sewa.Geram pon ada..Nak sepak pun ada..Tidur lah dalam gelap gelita,tp bukan aku yang tido tu,tp roomate baru aku iaitu seorang Dortor kelulusan Phd yang baru sahaja menghabiskan pengajiaan nya di Sudan..So hari ni I decide nak bayar bil api balik setelah tertunggak 4 bulan..

So siapa pula Dr ni ye?Aku pun baru kenal,actually dia bukan dari keluarga senang,dan baru je ditawarkan mengajar di usim,rakyat pattani..Mula2 je aku kenal beliau,beliau sangat2 merendah diri,I expected n haven't seen Dr macam ini hingga sekarang..We will be best fren..Nasib baik la dy xajar aku dalam kelas,tp ada jugak baiknya kan,markah full..haha..K lah mau chow..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...