Aku bukan USTAZ..

Aku bukan DA'IE..

Cuma ingin berkongsi ilmu yang bermanfaat di dunia dan kekal di akhirat..

Semoga Allah MeRedhaI..

Followers

Mutiara Kata

10.11.2011

ATM fail!!

Entri aku kali ni juz nk advice korang sume yg baca entri aku dgn pengalaman2 aku yg ada..hebat kn bunyinya??he2..sebonanya aku ada 1 pengalaman yg nk dikongsi,mungkin leh wat korg baca entri aku lebih berhati-hati dan peka akan tindakan yg perlu diambil..


Actually ni dah kali kedua benda ni terjadi kat aku,First tyme kt kelantan,ni plak dlm USiM..


Gini citenye,aku masokkan duwet kt mesin deposit BIMB,tp dwet tu xmasuk,frust gler..resit dah kuar,tp dwet xde plk,ke mana nya telan dwet aku ntah,aku xsalahkan mesin,tp kelemahan sistem yg manusia buat ni,,bkn sekali tekena..Huh!!kalau hengget dua aku xkira,ni men ngn beribu,mane xfrustnya...Lusanya aku pn p la BIMB office buat report,so advice aku sape2 yg trjadi cam aku repot tu jgn lambat2,coz da process plg cpt pon 2mggu nk msuk dwet tuw..punye la frust,baru nk angkat Galaxy tab tp jadi gini lak,mungkin hikmah ALLAH lebih besar coz aku surf Mobile88 td terjumpa yg SAMSUNG company dh lancarkan Galaxy tab 7.7 yg latest yg brg2nya sama mcm SGSII..Fuhh..memang bestt,tp skunk xmasuk lg Malaysia market,baru d Korea kot..mintak2 cpt la msk Msia coz da xthn nk dpt galaxy tab nie..harap2 jgk harga bwh 2k,akn ku lipat trus..hu3..juz short dream lerr..huk2,,Insyallah dpt capai dream2 yg beso2 nati,janji xsomsong riak n fokus buat biar jd..dh ramai membership jd la kene jaga..


Lampiran::


RM2060 yg dideposit dlm akaun aku..
Report copy



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...