Aku bukan USTAZ..

Aku bukan DA'IE..

Cuma ingin berkongsi ilmu yang bermanfaat di dunia dan kekal di akhirat..

Semoga Allah MeRedhaI..

Followers

Mutiara Kata

1.21.2013

Pemilihan Universiti di Jordan


Sedikit perkongsian sahabat dari facebook Ahmad Syihan Ismail untuk pemilihan universiti di Jordan bagi sesiapa yg berminat untuk menyambung pelajaran di sana..
kata beliau :
Sepanjang 10 hari di Jordan saya sempat survey 4 universiti dan saya kira kalau ada ibu - bapa mahu hantar anak, pilihlah universiti berdasarkan rangking yg saya buat ini melihat kepada biah universiti dan kehidupan sosial utk pelajar agama.

1. Universiti Al - al Bayt, Mafraq
2. Universiti Mu'tah
3. Universiti of Jordan, Amman
4. Universiti Yarmouk, Irbid

Ada dua universiti yg saya x sempat survey
1. Wise University, Amman
2. Zarqa universiti.

Saya amati secara ringkas berdasarkan kedudukan bandar dan sosial masyarakat di situ. ......................................











1 comment:

  1. Titanium Strength Recipes | TITanium-Arts.com
    Iron Man - 2019 ford ecosport titanium Iron titanium steel Man, Iron Man.jpg. Iron ford focus titanium Man.jpg. Iron Man dental implants - Iron Man.jpg. Iron Man - ford escape titanium for sale Iron Man.jpg. Iron Man - Iron Man.jpg. Iron Man - Iron

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...