Aku bukan USTAZ..

Aku bukan DA'IE..

Cuma ingin berkongsi ilmu yang bermanfaat di dunia dan kekal di akhirat..

Semoga Allah MeRedhaI..

Followers

Mutiara Kata

8.29.2011

Menyambut Hari Lebaran dan Hari Kemenangan Umat Islam

الله اكبر,الله اكبر,الله اكبر,
لا ا له الا الله والله اكبر
الله اكبر,ولله الحمد

saat berlalunya ramadhan tarbiah,hiba dan pilu menusuk kalbu,terasa diri ini blom dididik sepenuhnya..aku tertanya-tanya,adakah ini ramadan terakhirku??jika ini ramadan terakhirku,namum aku rase blom ckup lg amalan ku,,msih tersisa byk lg maksiat2,dosa2 dlm diri ni..
Layakkah aku utk menyambut hari kemenangn 1syawal?kemenangan menahan nafsu diri yg sentiasa mengamuk utk menyuruh melakukan kemaksiatan kpd ALLAH taala..namun acuh xacuh sampai jgk laa 1 syawal,dgn diri ni yg blum bersedia sepenuhnya,tp xpelah..masih rasa kusut lg,dgn persediaan utk melangkah ke universiti dh dkt,7 hb ni,brg2 msih blom redi full,tp dgn tu jgk la sambut rayer..famili dh berkumpul semua,cuma amde sorg je yg xblik sbb blajar di mesir..
aku xmau write byk2,cuma mau ucapkan kpd seluruh keluargaku,sepupu sepapat,kawan2 di maahad muhammadi lelaki batch spm 09,kwn2 di kampung,dan kawan2 dlm seperjuangan dlm isnes yg sentiasa mengajar aku erti kesuccessan dlm hidup

::SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN 2 u OL..hopefully ALLAH BLESS WE ALL..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...